Яким же має бути справжній вчитель інформатики?




На мою думку, справжній учитель інформатики має бути насамперед чуйним і справедливим, розумним та кмітливим. Його жести мають привертати увагу учнів, а мова сприяти кращому засво єнню ними матеріалу.
Учитель має бути надзвичайно обізнаним у своєму предметі, знати багато теоретичних відомостей та цікавих фактів, що допоможе відповісти на всі запитання допитливих дітей.
Інформатик повинен уміти полагодити будь-який комп’ютер. Ця людина — майстер «на всі руки».
Учитель інформатики повинен бути найкращим другом і порадником учня, посередником між віртуальним і реальним світами. Він має бути таким собі «біокомп’ютером» — надзвичайно точним і швидким.
Інформатик повинен тримати урок під своїм контролем. Отже, його голос має бути командним і гучним.
Ця  людина має бути сильною, витривалою, сміливою та терплячою, адже так нелегко провести урок у компанії сучасних, таких гіперактивних дітей.
Також, учитель інформатики має бути надзвичайно творчою і вихованою людиною.
Він має подавати приклад своїм учням, сприяти розвитку їх естетичних смаків і мистецькому світогляду. Його зовнішність має відображати добрий характер, в очах має горіти іскра — жага до навчання ін ших, а ще він повинен мати почуття гумору, щоб дітям було цікаво на уроках.
 Щодо особистих якостей, як на мене не має певних чітких обмежень, але все ж хочеться бачити на своїх уроках людину терплячу, добру та розумну.
Учитель має працювати не тільки заради грошей, а й щоб навчити дітей. Учитель, як і кожна людина, не може бути ідеальним, але повинен прагну ти до ідеалу і самовдосконалюватися.
Ідеальний вчитель — це вчитель, який: пояснює матеріал доступно для кожного учня; готує хоча б 10 учнів для конкурсних робіт; сам бере участь у різних конкурсах. Напевно дітям хочеться, щоб учитель був веселий, іноді жартував, але одночасно був спрямований на те, щоб діти якомога краще засвоїли матеріал.
Також повинен приділяти увагу кожній дитині, тому що всі ми різні!!! Ідеальний учитель не повинен засуджувати учня, який не має певних задатків до його предмета, а навпаки, повинен зацікавити і заохотити учня до даного матеріалу.
Учням, що впевнено працюють на комп’ютері, слід давати більш складні і цікаві завдання, ставити перед ними проблеми, розгортати дослідницьку і проектну діяльність. Діти зможуть проявити свою творчість, втілити в життя власні ідеї. Отримають можливість брати участь у конкурсах і олімпіадах. Учнів останніх двох груп буде корисним залучати до вчительської діяльності. У ролі вчителя учні мають можливість не тільки продемонструвати власні знання, а і підготувати навчальний матеріал до уроку, тим самим вивчити щось нове.
І, наостанок, хочу додати, що робота вчителя — це постійний пошук, неспокій. Це спосіб життя, стан душі. А ще — це любов до дітей. Учитель, як копіткий архітектор, планує майбутнє життя молодого покоління, здійснює кожен свій крок на благо наших дітей.

Популярні дописи з цього блогу