Урок-практикум «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Практична робота № 7 «Розміщення власних відео - матеріалів за допомогою YouTube»



















Мета уроку:
Формування предметних компетентностей:
·        Інформаційно-цифрова:  навчитися розміщувати аудіо та відеоматеріали в Інтернеті;
Форматування ключових компетентностей:
§  Основні компетентності у природничих науках і технологіях розвивати творчий підхід до поставленої задачі; логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу; створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності, сприяти підготовці учнів до життя, посиленню зв’язку теорії з практикою;
§  Обізнаність та самовираження у сфері культури виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового; підвищувати інформаційну культуру учнів; виховувати вміння проводити об’єктивну самооцінку; виховувати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати.

Наскрізна лінія:
Формування здатності вести дискусію та відстоювати свою позицію щодо актуальних питань функціонування громадянського суспільства, пов’язаних зі сферою ІТ, наприклад,  авторське право на інформаційний продукт та обов'язки Користувача Мережі Інтернет.
Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи
з ІТ-пристроями.
Розуміння ролі інтернет-технологій як засобу маркетингу та підприємницької діяльності.
Тип уроку.
Урок – практикум. Урок застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність.
комп'ютери, мультимедійні пристрої, інструктивні картки із завданнями, підручник Інформатика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів “Інформатика 8 клас” автор:
Й.Я. РИВКІНД
Програмне забезпечення.

Браузер, Windows Movie Maker, Wave Editor, сервіси Office Word, online-сервіс QR-коди.


Випереджальні завдання:
-       Сформувати питання до теми.
-       Створити обліковий запис (акаунт) на Google.
Методи. Словесні, пояснювальні, пошукові, практична робота.

Хід уроку

І. Організаційний момент
1. Організаційний момент.
Привітання з учнями та гостями.
-       Доброго дня, друзі.
·         перевірка присутніх
·         перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання
(Твір «Я у світі мультимедіа».
Наявність власного відеоролика та програми QR Code Scanner Pro на смартфонах).

ІІІ. Мотиваційна частина уроку.  Повідомлення теми, завдань  уроку
Ви вже навчилися «нарізати» музику Wave Editor (запустити програму) та робити монтаж відео Movie Maker (запустити програму).
В Інтернеті є маса сервісів, куди можна додавати ваші творчі напрацювання у відеоформаті.
Причини для розміщення відео в Інтернеті:
1. Великий обхват аудиторії
2. Можливість заробляти гроші
3. Необмежена сховище відео
4. Багато функцій і зручні налаштування сервісів
Сьогодні на уроці ми навчимось розміщувати відео, аудіо та інші дані в мережі.

ІV. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань
Використовуючи QR-коди, відповісти на запитання
1.      Що таке акаунт? На якому сервері краще створювати акаунт? Поясніть, чому.
2.      Назвіть об'єкти мультимедіа.
3.      Що таке кодек?
4.      Що таке флеш-кліп?
5.      Що таке плагін?
6.      Яка послідовність створення відеофільму?
7.      За допомогою яких програм можна перетворити аудіо- та відеофайл з одного формату в інший?
8.      Для чого призначений відеоредактор? Які відеоредактори ви знаєте?

V. Подання нового матеріалу
Теоретичні відомості (виступи учнів з демонстрацією)
В Інтернеті є значна кількість сайтів, що надають послуги з розміщення мультимедійних файлів.
Одним із найпопулярніших нині інтернет-сервісів поширення відео є YouTube, призначений для перегляду та розміщення в Інтернеті відео, створеного користувачами з усього світу.
Ha ньому користувачі можуть коментувати відеоролики, оцінювати їх і ділитися ними одне з одним.
(Виступ учениць стаття: «Як заробити на Ютубі з нуля»

Ліза: YouTube — це спеціальний сервіс, що містить величезну кількість відео різної тематики, який був створений в 2005 році в США. Слово «YouTube» — це англійський жаргонізм, який перекладається на українську мову як «телевізор». Так як тема заробітку на відеохостингу стає актуальна, ми вирішили вам презентувати корисну інформацію.
Настя: Отже, з цієї статті ви дізнаєтесь:
·           Для чого створюється канал на відеохостингу;
·           Як заробити на своїх відео на Ютубі (YouTube) з нуля;
·           Скільки платить Ютуб за перегляди і скільки платять за 1000 переглядів на Youtube новачкам;
Вам вже цікаво? Тоді слухайте далі.
Даша: Справа в тому, що будь-яка людина, що має свій канал на YouTube, має можливість монетизувати свої відеоролики, іншими словами, отримувати гроші від сайту за перегляди.
А найголовніше, що почати працювати на відеохостингу дуже просто і цікаво.
Ліза: В першу чергу потрібно знайти ідею і тему для майбутніх відео, а також варто подумати над тим, в якому стилі оформляти ролики
Настя: Тут дуже важливо вловити основні тенденції Ютуба: вибрати те, що буде популярно, але про що мало хто знімав. Чим цікавіше буде обраний напрям, тим більше ймовірність того, що люди подивляться ролик і підпишуться на канал.
Даша Плюс, досвідчені користувачі YouTube з великою кількістю глядачів підтверджують, що візуальна складова відео і превью має велике значення. Яскравий і незвичайний дизайн точно приверне увагу випадкових гостей каналу і, можливо, буде мотивувати їх підписатися.
Отже, ось ці 7 ідей, які дозволять більше заробляти:
1.      враховувати інтереси глядачів;
2.      «краще менше, але краще»;
3.      відповідність назви змісту ролика;
4.      регулярність виходу роликів;
5.      відповідальний підхід до відеоблоггінгу;
6.      монетизація каналу;
7.      партнерства та отримання грошей з реклами.
1.      пряма реклама в роликах;
2.      реклама від YouTube;
3.      партнерські програми;
4.      рекламування своїх товарів або послуг;
5.      наповнення каналу чужими відео;
6.      інтеграція з іншими соціальними мережами.
Даша Відеоблоггінг – це справжнє покликання, це щире бажання ділитися з усім світом своїми переживаннями, думками і творчістю.
Настя: Ви розумієте, що вже багато людей почали намагатися заробляти гроші саме таким способом. Тому рекомендуємо створювати оригінальний і унікальний відеоконтент, який буде саме Вашим і відразу впізнається.

VI. Формування вмінь та навичок
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці.
Практична робота №7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
Робота за комп’ютером
1)       Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Але перш ніж сісти за комп'ютер, слід пригадати правила безпечної роботи та поведінки в комп'ютерному класі.
·         Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу вчителя.
·         Сядь правильно: спина рівна, лікті — на столі, ноги — на підлозі.
·         Сидіти за комп'ютером треба так, щоб відстань від очей до екрана монітора була не менше 50 см.
·         Не торкайся шнурів, тумблерів, розеток, роз'ємів
2)       Інструктаж учителя.
Обов'язки Користувача Мережі
Памятайте!
Користувач несе відповідальність за достовірність, актуальність, повноту і відповідність законодавству України наданої при реєстрації інформації.
Користувачу при використанні Мережі Інтернет забороняється:
 - завантажувати, зберігати, публікувати, поширювати і надавати доступ або іншим чином використовувати будь-яку інформацію, яка:
► містить загрози, дискредитує, ображає, принижує честь і гідність або порушує недоторканність приватного життя інших Користувачів;
► є вульгарною або непристойною, містить нецензурну лексику, непристойні зображення і тексти або сцени насильства;
► містить сцени нелюдського поводження з тваринами;
► пропагує або сприяє розпалюванню расової, релігійної, етнічної ворожнечі;
пропагує злочинну діяльність або містить поради, інструкції по здійсненню злочинних дій;
► носить шахрайський характер;
► порушує інші права та інтереси громадян і юридичних осіб або вимоги законодавства України.
Авторські права
– важлива тема для спільноти YouTube.
Дізнайтесь, як керувати своїми правами на YouTube, а також поважати права інших авторів, вибравши в YouTube вкладку «Авторські права».


3)       Практична робота за комп’ютерами.

Для розміщення мультимедійних матеріалів в YouTube потрібно:
1.         Відкрити у браузері головну сторінку сервісу https://www.youtube. com.
2.         Вибрати в лівій частині вікна посилання Мій канал.

3.         Увести у вікні, що відкрилося, логін і пароль пошти Gmail.
4.         Увести ім’я та прізвище, під яким ваші відеоматеріали будуть розміщуватися в YouTube (за замовчуванням будуть використані дані з акаунта Gmail).
5.         Ознайомитися з умовами використання сервісу за відповідним посиланням.
6.         Вибрати кнопку Створити канал.
7.         Вибрати кнопку Завантажити у верхній правій частині вікна.
8.         Вибрати у списку кнопки Конфіденційність один з варіантів доступу до перегляду вашого файлу: Для всіх, Не для всіх або Приватне.
9.         Вибрати кнопку  та вибрати файл для розміщення.
10. Дочекатися завершення завантаження та ввести значення властивостей вашого відео у вікні налаштувань:
•          назву відео;
•          опис відео - коротко описати, про що ваше відео;
•          ключові слова (теги) для включення вашого відео до швидкого пошуку користувачами  за зазначеними тегами;
• адреси ваших друзів або кіл спілкування для отримання ними повідомлення про розміщення вами відео з адресою в YouTube  - у випадку вибору рівня конфіденційності Приватне.
11. Вибрати кнопку Готово.

4)       Вправи для очей.
VII. Підсумки уроку
Бесіда з учнями.
Рефлексія
(Залишити  свої враження від уроку на дошці)
·         Що нового сьогодні дізналися?
·         Що сподобалось на уроці, а що ні?
 Х. Домашнє завдання – Створити 5 ребусів до теми «Мульмедіа»

Корисні Інтернет-ресурси:
·         інтерактивна вправу online-сервісу LearningApps за посиланням http://learningapps.org/display?v=py1q9ev7j01
·         ребус http://www.jigsawplanet.com/
·         Створити інтерактивну вправу online-сервісу LearningApps http://learningapps.org
·    http://www.jigsawplanet.com/ - веб-сервіс для створення пазлів;
·    https://tagul.com/ - Тагул - веб-сервіс для створення слів-хмар;
·    http://edu-lider.ru/web-texnologii-web-2-0/ - Web-технології WEB 2.0. 
 Х. Оцінювання роботи учнів
Заповнити картку самооцінювання відеоролику (додаток 2)


Додаток 1
Практична робота 7


 
Завдання 1. Створення власного каналу на YouTube
§  Відкрийте вікно браузера й у рядку адреси введіть youtube.com. Увійдіть у власний обліковий запис Google за допомогою кнопки Увійти.
§  Якщо у вас ще немає такого облікового запису, створіть його, скориставшись посиланням Створити обліковий запис. Оберіть об'єкту правому верхньому куті вікна та натисніть кнопку Творча студія. Оберіть посилання Створити канал. У вікні, що з'явилося, введіть власне прізвище й ім'я, ознайомтеся з умовами використання YouTube та натисніть кнопку Створити канал.
Завдання 2. Публікація відео на YouTube
§  На сторінці сервісу YouTube переконайтеся, що ви увійшли у власний обліковий запис, та натисніть кнопку Завантажити у правому верхньому куті вікна.
§  Згорніть вікно браузера та відкрийте власну папку.
§  Розгорніть вікно браузера та зміни розміщення вікон так, щоб вікно браузера й вікно папки розміщувалися поруч на екрані. Перетягніть мишею власний відеоролик, створений на попередніх уроках, в область для завантаження файлів.
§  Введіть назву, опис відео та ключові слова для пошуку, за потреби змініть інші налаштування.
§  Натисніть кнопку Опублікувати.
§  Визначте URL-адресу сторінки, на якій опубліковане ваше відео. URL-адресу сторінки відправте на мою електронну адресу: demina1212demina@gmail.com
Закрийте всі відкриті вікна.
Повідомте вчителя про завершення роботи.

Популярні дописи з цього блогу